Általános Szerződési Feltételek

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF), rendelés teljesítés

RENDELÉS TELJESÍTÉS, ÁSZF

  1. Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) bevezetése

Az ÁSZF célja a tárgyi hatálya alá tartozó szolgáltatásra és annak igénybevételére vonatkozó egységes feltételrendszer rögzítése, valamint a vevők és eladó (webáruház) közötti jogviszony szabályozása.   A szerződéskötés nyelve magyar. Kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza. Az ÁSZF pdf formátumban letölthető.

  1. A vásárlás menete

Az áruház megtervezésekor és elkészítésekor nagy figyelmet fordítottunk a könnyű kezelhetőségre és a gyors, megbízható működésre.
Az alábbiakban megpróbáltuk a vásárlás folyamatát lépésről lépésre leírni. Ha további kérdések merülnének fel Önben, kérjük tegye fel őket az e-mail címen, vagy telefonon a telefonszámon.

A leírás nyomtatásához válassza a böngésző “Fájl” menüjének “Nyomtatási kép” pontját, ahol beállíthatja a kívánt oldalparamétereket. Érdemes a fekvő tájolást választani, és szükség esetén a háttér nyomtatását kikapcsolni. Ezt követően a “Nyomtatás” gombra kattintva indíthatja a műveletet.

Nyitóképernyő

A bejelentkező képernyő tetején a menü és benne cégünk bemutatkozó oldalai láthatók, alatta pedig lényeges információkkal szolgálunk látogatóinknak.

Alatta az éppen aktuális, és az akciós termékeink közül láthat néhányat. Érdemes akár naponta többször ellátogatni ide, hiszen akciós kínálatunk folyamatosan változik!

Regisztráció

Ahhoz, hogy rendelését összeállítsa és tájékozódjon kínálatunkról, árainkról, nem kell regisztrálnia adatait.

A regisztráció akkor sem szükséges, ha az összeállított kosár tartalmát meg is szeretné rendelni. Regisztrációhoz a jobb felső sarokban található “fiókom”, vagy “kosár” lapon talál információkat.

A webáruházba való regisztrációval automatikusan adatbázisunkba kerül lásd: Adatvédelem!

Amint ez megtörtént, egy visszaigazolást küldünk Önnek, hogy még egyszer ellenőrizhesse adatait. Amennyiben a későbbiek során adataiban változás állna be, a módosításokat a “Belépés/Saját adataim/Ügyfél adatok, ill. Szállítási címek” pontok alatt bármikor elvégezheti.

Bejelentkezés

A regisztráció elfogadását követően a bejelentkezés automatikusan meg is történik. A későbbiekben bejelentkezni a jobb oldali sávban található mezőben ( “fiókom”) a név és jelszó beírásával lehet. A belépéshez a fenti mezők valamelyikében nyomja meg az Enter billentyűt, vagy kattintson a “Belépés” mezőre.

Amennyiben elfelejtette a jelszavát, válassza a lakat formájú “Elfelejtett jelszó?” gombot. Írja be e-mail címét a megjelenő üres mezőbe és elküldjük azonosító adatait.
Amennyiben elfelejtette a felhasználónevét, válassza a szövegbuborékos “Elfelejtette felhasználónevét?” gombot. Írja be e-mail címét a megjelenő üres mezőbe és elküldjük azonosító adatait .

A bejelentkezés sikeres voltát jelenti, ha a fejlécben megjelenik az Ön neve .

A termék(ek) kiválasztása

A megfelelő termék kiválasztására több lehetőség is kínálkozik.

Vásárlás vagy a termékek megtekintése történhet:

a bal oldali, kategóriák szerinti böngészőben;
ill. középen fent, a termékkereső segítségével kulcsszó;
termékkategória szerinti szűréssel.

Böngészés esetén a böngészett termékek listájában láthatja azok nevét, árát, kisméretű képét. A terméket a kívánt darabszám megadásával (alapbeállítás: 1 db) rögtön a kosarába teheti (MEGVESZEM GOMB), vagy a “Termék nevére” kattintva a termék adatlapján részletesebb információkhoz juthat.

A böngészési lista alapesetben maximum 9 tételt jelenít meg, a továbbiakat lapozással, a lista alján található “Előző”, “Következő”, “Elejére”, “Végére” gombokkal, ill. a lapok számát jelölő számokkal tekintheti meg. Az egyszerre megjelenített tételek száma a “Mutat” felirat melletti lenyíló listában változtatható, 5 és 50 között.

Keresést követően a találatok listájában a termék kisméretű fotóját, nevét és árát láthatja. A Termék nevére kattintva hívhatja fel a termék részletes paramétereit tartalmazó terméklapot, ahonnan a kosarába teheti azt.

Természetesen az akciós listákban szereplő termékek közül is azonnal vásárolhat.
Az akciós termékek és azok árai a készlet erejéig érvényesek.
Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk.
A vételár mindig a kiválasztott áru mellett (alatt) feltüntetett bruttó ár. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

Rendelés összeállítása (kosár)

Amennyiben sikerült megtalálni a megfelelő terméket, az alatta (vagy mellette) található, “Kosárba” feliratú gombra kattintva teheti azt a kosarába. Alapértelmezésben 1 db termék kerül ilyenkor a kosárba, ezt előzőleg a “Mennyiség” felirat melletti mezőbe írt értékkel vagy a kis nyilakkal tudja megváltoztatni.

Ezután választhat más termékeket és ugyanígy a kosárba teheti valamennyit. Közben a kosár tartalma a jobb sávban folyamatosan aktualizálódik és mutatja a tételek számát és a fizetendő összeget. A kosár alatti, “Megtekint” gombra kattintva lenyithatja a kosár tartalmát és ellenőrizheti a tartalmazott termékeket, azok árát és darabszámát.

Amennyiben a kosár tartalmán szeretne módosítani, a “kosaram” gombra történő kattintással megteheti azt .

Egy tétel darabszámát úgy módosíthatja, hogy az új darabszám beírása után az újraszámol frissítő gombra kattint.

Egy tétel teljes törlését az aktuális sorban található, “x” gombra kattintással teheti meg. Információkat a termékről a termék nevére történő kattintással tekinthet meg.

Rendelés feladása, vásárlás

A kosár tartalmát a “Fizetek” feliratra kattintással tudja megrendelni.
A megrendeléshez nem kell feltétlenül belépnie azonosítójával és jelszavával! Amennyiben még nem vásárolt nálunk és nincs regisztrálva áruházláncunkban,itt is regisztrálhatja magát a fent ismertetett módon!
Belépés után vagy vendégként egy újabb képernyőn látja az adatait, valamint a kosár tartalmát és a fizetendő összeget.
Ha több szállítási címet adott meg, itt választhatja ki, melyikre küldjük az árut. Egyúttal rögzíthet is új szállítási címet a korábban regisztrált adataihoz.

A rendelés következő képernyőjére mindig a “Tovább” feliratú gombbal léphet tovább.

Hátra van még az áru átvételi módjának a kiválasztása, ami lehet ingyenes (bizonyos esetekben) vagy futárszolgálat. Rendszerünk az Ön által összeállított kosár értéke alapján automatikusan felajánlja a lehetséges legkedvezőbb átvételi módokat és azok díjtételeit.

Amennyiben Ön kiválasztja az áru átvételének módját, rendszerünk automatikusan hozzárendeli a költségét és megnöveli vele a számla értékét.

Ezután a kívánt fizetési módot adhatja meg: előre utalásos kiegyenlítést választhat.

Az utolsó képernyőn megtekintheti megrendelése imént rögzített részleteit. Annak elfogadása előtt – amely a vásárlás feltétele – megnyithatja és elolvashatja szolgáltatási feltételeinket, ill. munkatársaink számára megjegyzést fűzhet a rendeléshez.

A megrendeléshez kattintson a “Megrendelés elküldése” gombra!.

A megrendelést követően a szerverünk egy automatikus válaszlevelet küld a megrendelő részére, melyben értesítjük, hogy a megrendelést vállalkozásunk fogadta. Ez a válaszüzenet nem minősül a megrendelés visszaigazolásának, a szerződés létrejötte az automatikus válaszlevél elküldésével nem állapítható meg. A megrendelés fogadását, és feldolgozását követően egy újabb elektronikus levélben értesíti a megrendelőt ennek tényéről. Amennyiben társaságunk a megrendelést teljesíteni tudja, úgy ennek feltételeiről a második e-mail üzenetben vagy telefonon értesítjük. A megrendelés teljesíthetősége esetén, a szerződés ez utóbbi elektronikus üzenet elküldésével jön létre, és írásban foglaltnak minősül, de azt nem iktatjuk, nem őrizzük meg. A beérkezett rendelések feldolgozása után Önt egy újabb e-mailben értesítjük a sikeres megrendelésről 72 órán belül, valamint jelezzük, ha bizonyos termékek átmeneti készlethiány miatt nem szállíthatók.  Amennyiben a kívánt termék beszerzése meghaladja a 7 munkanapot, telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt. Szükség esetén megrendelését módosíthatjuk, törölhetjük. A megrendelés fizetési kötelezettséggel jár.

Tájékoztatom, hogy  a webáruház a megrendelést törölheti egészen addig, amíg a fogyasztót nem tájékoztatja arról, hogy a megrendelését teljesítette és az adott terméket számára megküldte vagy az átvehető. Eddig az időpontig a felek között adásvételi szerződés nem jött létre.

A Vevő által hibásan megadott adatok (e-mail cím, telefonszám) pontosítását az Eladó – ha technikailag lehetséges – e-mail és/vagy sms küldésével kezdeményezi 1 alkalommal. Ha az e-mailre vagy sms-re nem érkezik válasz, akkor azt az Eladó elállásnak tekinti, és a rendelést törli a nyilvántartásából.

Adatbeviteli hibák javítására lehetősége van a vásárlónak a rendelés leadása után is. A vásárló tudja még a vásárlás véglegesítése előtt az adatbeviteli hibát korrigálni, megváltoztatni a szállítási adatokat, fizetési feltételeket, a megvásárolt termékek darabszámát módosítani ha az ügyfélszolgálati e-mail címünkre e-mailt ír (szaszkft@t-online.hu)

Végül a csomag elkészülte után még egy értesítést küldünk a kiszállításról.

Webáruházunkban található árak egy darab termékre vonatkoznak, és nem tartalmazza a szállítás díját. Csomagolási költséget a webáruház külön nem számol fel.

Minden visszaigazolt megrendelést 72-144 órán belül teljesítünk! Jelenleg a Magyar Postával, szállítatjuk ki a megrendelt árukat.

A hibás rendelést a vásárló e-mailben (írásban) visszavonhatja, törölheti, és a fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja

 

Korábbi rendelések

Rendeléseit utólag is meg tudja nézni, sőt rendelésének állapotát is figyelemmel kísérheti.
A “Fiókom” pont alatt található listában, minden rendelés mellett ott található az állapota: Folyamatban, Megerősítve, Fizetve, Kiszállítás alatt, ill. Lezárt, Törölt, Visszatérítve.
Természetesen mód van a rendelést teljes egészében újra megnézni, amihez a “rendelés nevére” kell kattintania!

3.Fizetés

Fizetnie a választott fizetési módnak megfelelően kell:

Megrendelése elküldése előtt ki kell választania az Önnek megfelelő szállítási módot. A kiválasztást követően a megrendelt termék(ek) ára alatt megjelenik a szállítás költsége is, így még a rendelés elküldése előtt kalkulálhat, módosíthat.

4.Bankkártyával szeretnék fizetni. megoldható?
A webáruházban lehetőség van a Barion rendszeren keresztül bankkártyával fizetni. Ezt a rendszert a Barion Payment Zrt. üzemelteti, és a tudomására jutott adatokat az Adavédelmi szabályzatában meghatározott módon kezeli. A Barion Payment Zrt. tevékenységét a Magyar Nemzeti Bank engedélyével végzi, a 2011-es Elektronikus Pénzről szóló EU direktíva és a 2013. évi CCXXXV. törvény alapján.

MNB Engedély száma: H-EN-I-1064/2013 | MNB E-pénz kibocsátó intézmény azonosító: 25353192
Adatkezelés nyilvántartási száma NAIH-73794/2014

Szállításkor az ott megjelent fizetendő összeget (“Összesen” mező) kell fizetnie, más díj az Ön rendelését nem terheli.
Jogi kalauz vásárlóinknak

17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet a távollevõk között kötött szerzõdésekrõl
151/2003. (IX.22) – Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelezõ jótállásról
49/2003. (V

II.30) GKM rendelet – A fogyasztói szerzõdés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézésérõl

5.Értékesítés külföldre

A vállakozás a termék átadása érdekében a magyar vásárlókat megillető átadási lehetőségeket biztosítja minden vásárlójának, küldföldi címre nem vállal szállítást.

6.Üzemeltetői adatok

A honlap üzemeltetője: Szász Ipari és Kereskedelmi Kft.

Ügyfélszolgálat: 47/378-053
E-mail: szaszkft@t-online.hu
Cím : H-3922 Taktaharkány, Rákóczi utca 2.

Cégjegyzék szám: 05 09 007536
Adószám: 11812094-2-05

7.Tárhely szolgáltató:

DiMa.hu Kft.
Iroda címe: 4026 Debrecen, Honvéd u. 1/A 1/1.
Székhelye: 4026 Debrecen, Honvéd u. 1/A 1/1.

Amennyiben a vásárlással kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük, keressen bennünket, szívesen segítünk!
Ha tévesen küldte el rendelését, megkeresése alapján módosítjuk azt.
Esetleges panaszait készséggel orvosoljuk.

  1. Fogyasztói jogok

Elállás  (vételár-visszatérítési igény)

Internetes szerződések esetén főszabály: amennyiben a fogyasztó meggondolta magát, 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Ezt a jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.

Fogyasztó nem más, mint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a fent megadott elérhetőségeink valamelyikére. Írásban történő elállás esetében elfogadottnak kell azt is tekinteni, ha a fogyasztó a határidő utolsó napján jelzi elállási szándékát. A vevő a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül vissza kell juttatnia.

Elállás esetén az értékesítő köteles a kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. Így van ez akkor is, ha az áruházunka megrendelést nem tudja teljesíteni.

Elállás esetén nem csak a vételár, de a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségek (így a kiszállítás költségei) is visszajárnak a fogyasztó számára. A kiszállítás teljes költsége azonban nem minden esetben jár vissza a fogyasztónak, mivel a jogszabály azt is leszögezi, hogy ha a fogyasztó a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választ, akkor az ebből eredő többletköltséget a vállalkozás nem köteles visszatéríteni.

Az elállási vagy felmondási jog gyakorlása esetén a termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie. A tartozékok és a garancialevél meglétét kéri vállalkozásunk.

A kormány rendelete szerinti ellálási nyilatkozat minta így néz ki:

ELÁLLÁSI/FELMONDÁSI NYILATKOZATMINTA

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

———————————————————————————————————————————

A webáruházunk bármilyen formájú vevő általi tájékoztatást elfogad az elállási szándékról egyértelmű nyilatkozattal.

A jogszabály szerint vannak termékek, megrendelések amikor a vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, de webáruházunk ilyen termékeket nem forgalmaz!

Kellékszavatosság

Azon termékekre, amelyek eladási ára 10.000,- Ft, vagy az alatti, kötelező jótállás – jogszabály alapján – nem vonatkozik, ugyanakkor a gyártó vagy forgalmazó vállalhat önkéntes jótállást, illetve a fogyasztót megilletik a kellékszavatossági jogok. Ebben az esetben a hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető.

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos árleszállítását.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a vállalkozásunktól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Jótállási jogok

Jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. (A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez.)

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó

–   elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott   jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.

–   ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

 

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása)

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.

A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti.

A vállalkozás a minőségi kifogás bejelentésekor a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) 4. §-a szerint köteles – az ott meghatározott tartalommal – jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát haladéktalanul és igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére bocsátani. A vállalkozás, illetve a javítószolgálat (szerviz) a termék javításra való átvételekor az NGM rendelet 6. §-a szerinti elismervény átadására köteles.

 

A fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez való fordulhat ha a panaszkezeléssel nem ért egyet. A békéltető testületek listája elérhető a Békéltető Testületek honlapján a megadott linkre való kattintással. A vállalkozás köteles a békéltetői eljárásban közre működni.

A FOGYASZTÓK A LAKÓHELYÜK SZERINTI JÁRÁSI HIVATALOKHOZ FORDULHATNAK FOGYASZTÓVÉDELMI BEJELENTÉSEIKKEL, MIKÖZBEN MÁSODFOKON A PEST MEGYEI KORMÁNYHIVATAL JÁR EL ÜGYÜKBEN, ORSZÁGOS HATÁSKÖRREL. A 197 JÁRÁSI HIVATAL MINDEGYIKÉBEN FOGYASZTÓVÉDELMI PANASZOK BENYÚJTÁSA MELLETT TANÁCSOK IS KÉRHETŐK PÉLDÁUL JÓTÁLLÁSI, SZAVATOSSÁGI, PANASZKEZELÉSI KÉRDÉSEKBEN. TELEPÜLÉS SZERINT AZ EZEN A KORMÁNYZATI WEBOLDALON TALÁLHATÓAK MEG AZ ILLETÉKES JÁRÁSI HIVATALOK ELÉRHETŐSÉGEI.

2017.január1.után főszabály szerint a Kormány általános elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóságként a fővárosi és megyei kormányhivatal járási(fővárosi, kerületi) hivatalát jelölte ki.
—DE: egyes ügykörök pl:e-kereskedelem) tekintetében az elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóság a megyeszékhely-Szrencs Járási Hivatal- szerinti járási hivatal.

Borsod Megyei Kormányhivatal Szerencsi Járási Hivatala

Cím: 3900 Szerencs, Rákóczi u.89.
Telefon: 47/795-008

A megyeszékhely szerinti járási hivatal illetékessége fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben a megye egész területére terjed ki.

VITARENDEZÉS A FOGYASZTÓ ÉS VÁLLALKOZÁS KÖZÖTTI HATÁRON ÁTNYÚLÓ, ONLINE ÜGYEKBEN.

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-services/index_hu.htm

http://www.bekeltet.hu/1-Hirek/269-Online-vitarendezes

http://magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/internetes-vasarlas.html

  1. Adatvédelem

A webaruhaz szolgáltatója rögzíti azon adatvédelmi elveit és szabályait, melyeket a tevékenysége kapcsán végzett adatkezelések során ügyfelei személyes adatainak, valamint információs önrendelkezési jogának védelme érdekében messzemenőkig szem előtt tart. Az Üzemeltető elkötelezett partnerei és felhasználói személyes adatainak védelmében, fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. Az Üzemeltető a személyes adatokat bizalmasan kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.

A megrendeléskor megadott adatokat a webáruház kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása, illetve feliratkozás esetén hírlevél küldése céljából tárolja. Adatait harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozó működik közre, pl. futárszolgálat. A szállítást végző partner cégek a cégünktől kapott adatokat semmilyen formában nem jogosultak harmadik fél részére továbbadni. Az adatokat kizárólag a csomag célba juttatására, sikertelen átvétel esetén a címzett értesítésére használják.

  1. Panaszkezelés

Ha bármilyen kérdése van, vagy a megvásárolt termékkel problémája van, elromlott, nem megfelelően működik, akkor az alábbi elérhetőségeken keresztül veheti fel velünk a kapcsolatot:

email: szaszkft@t-online.hu

Tel/fax.: 47/378-053

A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:

  1. a) a fogyasztó nevét, címét,
  2. b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: termék) megnevezését, vételárát,
  3. c) a vásárlás időpontját,
  4. d) a hiba bejelentésének időpontját,
  5. e) a hiba leírását,
  6. f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
  7. g) a kifogás rendezésének módját.

 

A termék hibája esetén, meghibásodása esetén közvetlenül a márkaszervízhez is lehet fordulni! Az ügyintézéshez a vásárlást igazoló számla megléte szükséges, vagy a jótállási jegy!

A gyártók változó idejű garanciát (jótállást) nyújtanak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék szakszervize vállalja a garancia időn belül. Ezt a jótállási jegyen írják le, illetve a magyar nyelvű használati leírásban. Ez a garancia általában 12 hónap vagy több, de ez forgalmazóként változhat. A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel.

Adatkezelőként a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság nyilvántartásba vette az áruház üzemeltetőjét,  kapcsolódó szolgáltatások igénybevétele céjából történ adatkezelés. hibás termékek javításához, reklamációkhoz szükséges adatok kezelése miatt.  Az adatokat a megvásárolt termék garanciális ideje alatt őrizzük meg. (A vásárló kérésére az adatok törlésére kerülhetnek korábban is.) Az adatokat a Google által üzemeltett felhő alapú rendszerben tároljuk.

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-79062/2014.

A jelen szerződésben és a kapcsolódó dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabályok (2001. évi CVIII. Tv.) az irányadók.

 

11.Szerzői jogok

Azzal, hogy belép a www.konyhavilag.hu webáruházába, vagy a hozzátartozó oldalak bármelyikébe, elfogadja az alábbiakat még akkor is, ha csak látogató és nem regisztrált felhasználója rendszerünknek.

A domain-en található oldalak (tartalom) részben a “Termék gyártók” másrészt a www.konyhavilag.hu szellemi tulajdonát képezik.
A laphoz tartozó oldalak tartalmát és kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Amennyiben a jogsértés a www.konyhavilag.hu tudomására jut, kéri annak azonnali megszűnését és eljárást indít kárának megtérítéséért.

A webáruház egyedi fejlesztései a fejlesztő tulajdonát képezik.
A webáruház nyílt forráskódú rendszereket is felhasznál. A főbb komponensek:
WORDPRESS – GNU General Public License
WOOCOMMERCE – GNU General Public License

A weboldalon található valamennyi információ, adat, valamint minden, az üzemeltetõ által készített és megjelentetett, publikált anyag az üzemeltetõ tulajdonát képezi. Bármilyen másodlagos terjesztésük, vagy publikálásuk kizárólag az üzemeltetõ elõzetes engedélyével történhet.

Az áruház kialakításakor figyelembe vettük a hatályos jogszabályokat, különös tekintettel az alábbiakra:
– 1992. évi LXIII. törvényt a személyes adatok védelmérõl és a közérdekű adatok nyilvánosságáról
– 1998. évi VI. törvényt személyes adatok gépi feldolgozásáról
– 2001. évi CVIII. törvényt az elektronikus kereskedelemrõl
– Az Online Privacy Alliance ajánlásait (http://www.privacyalliance.org)

A webáruház tartalma a www.konyhavilag.hu tulajdona.
A webáruház egyedi fejlesztései a fejlesztő tulajdona.
© Minden jog fenntartva 2019